vrijdag 1 november 2013

Welkom op mijn blog!
Believe in yourself, because you can do anything you want!
Ik ben Ann-Sophie Braecke en ben studente aan Vives te Tielt. Ik volg een bachelor lerarenopleiding kleuteronderwijs en ging hiermee van start op 16 september 2013. Voor het vak Religie, zingeving en levensbeschouwing of kortom RZL kreeg ik de opdracht een online blog te maken om jullie een beter overzicht te geven over mijn schoolervaringen en mijn visies. 
Op mijn blog kun je vijf verschillende thema's tegenkomen. Onder iedere pagina zullen er regelmatig berichten gepost worden waarin ik mijn eigen meningen vermeld over de volgende vijf onderwerpen. Op deze manier kunnen jullie te weten komen hoe ik bepaalde zaken ervaar of interpreteer. Graag stel ik ze eventjes kort voor:
  1. Mens en samenleving
  2. Mens en zingeving
  3. Mens en medemens
  4. Mens en lijden
  5. Mens en natuur


Bloggers, alvast veel leesplezier en plaats gerust een reactie!
Veel liefs Ann-Sophie.
 

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met je tweede blog! Je doet het super! Doe zo verder zou ik zeggen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap werk Ann-Sophie! Je doet dat fantastisch :) Nog veel succes met jou blog!
    Ik zal regelmatig eens een kijkje nemen!

    Groetjes Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blog, Ann-Sophie ! Proficiat ! Je positieve en realistische kijk op het leven zal jou ver brengen in al wat je doet! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige blog! Ik zie dat je er veel werk aan gehad hebt. Doe zo verder meid! Ook een prachtige foto van jezelf! You can make it in the future! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen